Story O'Mine - Felvételi

Fergeteges , 2011.03.07. 21:22

Kedves Olvasóim,

Gondolom, hogy már hiányoltátok a királyság szirmait, melyek egyre nagyobbra és nagyobbra nőnek mialatt vigyázó, csodálkozó illetve tanuló szemeitekkel olvasva, áttekintve, a királyságot magatokba szívva olvassátok egymás után, a szemeiteket vezető betűk padödőjét.

Tudom ezzel kicsit elkéstem, de van olyan tesóm aki jövőre fog átesni eme próbatételen, úgyhogy akár még korai is lehet. Ebben a bejegyzésben a felvételizésemről fogok írni.

Story O’Mine - Felvételi

Minden embernek eljön az életében egy olyan megméretetés amin a következő pár éve múlhat (pl. hogy elkezdesz-e járni egy lánnyal vagy nem. mondjuk ez egyértelmű, nem?)

Egyik legfontosabb ilyen megmérettetés a felvételi. És ahogy már mondtam erről fogok mesélni.

Szerintem azt könnyen ki lehet következtetni, hogy nem a bent töltött kb 30 órákról fogok beszélni hanem az előtérben történtekről.

Először is…

Figyelem!

Minden Tesó! A JAG a legjobb. Vártam hogy behívjanak, és sorban érkeztek a 7es-, 8as- és 9esek. És persze a végén befutók, a legjobbak a 10esek is elfoglalták a helyüket, izgalommal teli lelkükkel. Ajánlom mindenkinek.

 

A legjobb dolog a felvételiken, amikor a sok lány izgulva, és a kérdésektől, válaszoktól rettegve érkezik meg a felvételi ominózus színhelyére.

A fontos (ami mindig is fontos) önbizalom, nyugalom, és királyság. Ezzel a hármassal mindent meglehet oldani. Higgyetek nekem. Mikor megérkeztek a lányok olyanok voltak szegények mint akiket az áram rázna aztán egy kis kedvesség, bíztatás, és egy két bók és mindenki nyugodtnak és boldognak érezte magát.

Mikor bementem, hogy utána örömmel és a siker tudatával hagyjam el a termet, minden lány mosolygott, és mindenki kedvesen és aranyosan közölte, hogy nagyon szurkolnak. (habár szurkolás nélkül is kb. 50 pont az garantált, de ez egy jó visszajelzés arra, hogy jól csináltam mindent.)

Mikor hazaértem,  kb. az összes lány megkeresett facebook –on és rögtön írtak is nekem, hogy milyen jó volt hogy ott voltam, és hogy remélik, hogy egy osztályba kerülünk.  Ha mást nem, legalább az egyik 10essel egy osztályba kerülök egy estére.. (High Five!)

Miért Sikerült?

A lányok nagyon izgulósak. És ha érzik egy nyugodt, kedves ember jelenlétét, akkor ez a nyugodtság rájuk is hat, és amellett, hogy nagyon megkedvelnek, még emlékezni is fognak, hogy neked köszönhetik azt, hogy nem izgultak annyira a vizsgán / felvételin.

 

Öltözz Ki!

dorko.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szovegkonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr832719930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása