Mi vaan? - Ne érts félre

Fergeteges , 2011.02.26. 19:56

A blog olvasóitól rengeteg kritikát kaptam, persze néhány emberen kívül, kizárólag pozitív kritikát. De ez nem meglepő. hiszen a blog írója, egyáltalán nem szerény, személyem.

Ez a bejegyzés arról fog szólni, hogy megmagyarázzam azokat a dolgokat, amik felmerültek félreértésként, hogy választ adjak a kérdéseitekre.


Azért udvarolsz neki, mert járni akarsz vele?

Te nem figyelsz? Dehogy akarok járni vele. Én nem akarok járni senkivel.


Mi a bajod a kapcsolatokkal?

Te tudod mi az, hogy SzövegKönyv?

Nem szeretnék lányokkal járni, mert:

- Minden kapcsolat szakítással végződik (nincs kapcsolat->nincs szakítás)

- Ha kapcsolatban vagy csak egy lányra szabad koncentrálni. Ha más lányokat is megnézel, akkor a lány féltékeny lesz, és én nem akarom, hogy ellenőrizgessenek.

- Szeretem a nőcskéket. Ha valakivel már „voltam jóban”(High Five!), akkor bűntudat nélkül lehetek mással rögtön utána. (Magyarországon 981,860 olyan női személy él, aki 14 és 30 év között van)

- Semmi értelme. Ha szakításkor dobsz egy lányt, akkor bűntudatod van, sajnálod. Én nem akarok senkit sajnálni. Én csak ÉLNI akarok. Élni, mint ahogyan azt teszem.


Neked könnyű, te jól nézel ki. De én nem. Ez van.

Komolyan. Van valami fogalmad arról hogy eddig miket írtam? Arról, hogy miért írtam amiket írtam?

A lényeg azokból amiket írtam (részlet):

- Minden rajtad áll. Ha magabiztos vagy minden sikerülhet.

- Nincs olyan, hogy túl jó nő. Minden lányhoz elég jó vagy.

- Öltözz ki.

- Néhány király módszer, amivel sikerült az, amit te is szeretnél. (High Five még egyszer!)


Miért kell Kiöltözni?

Azért öltözünk ki, hogy megmutassuk a világnak, hogy mások vagyunk. Minden ember a divatot követi, felvesz mindent amit a többi emberen látott, vagy esetleg, amit egy híresség viselt.  Mutasd meg, hogy te más vagy. Mutasd meg, hogy te egy elit, különálló csoportba tartozol. Csatlakozz hozzám. Öltözz Ki!

 

Kihasználod a nőket

Én nem. Sose tettem. Legalábbis szerintem az nem kihasználás, hogyha úgy szerzek magamnak örömöt, hogy a segítségüket használom. (nem úgy, de lehet úgy is)

 

Miért írsz ilyeneket?

Rengeteg ember van Magyarországon, akik nem mernek leszólítani egy lányt sem. A blog megmutatja, hogy aggodalmak, izgalom nélkül is egyszerűen el lehet csábítani egy lányt.

 

9-es?

- „Az a lány nagyon szép volt. Egy igazi 9-es.”

- „Hát nem, mert nem kilencedikes, hanem nyolcadikos volt.”

A lányokat 1-10-es skálán értékeljük. Három szabály alapján történik a besorolás.

- Az 5-ös (ötös) az átlagos.

- A 10-es (tízes) a hibátlan (külsejű).

- Az 5-ösnél csúnyábbakat nem értékeljük.


Mit gondolsz magadról? Ki vagy te?

Az, az egyetlen hibám, hogy tisztában vagyok azzal, hogy nincs hibám, és sajnos ez nagyképűséget vonz maga után.                                                                                                      (igaz történet)

 

Mit gondolsz a lányokról/nőkről?

A lányok/nők isten ajándékai a férfi nem számára. Nélkülük az élet unalmas, és persze – szó szerint – ratyi’ lenne.

A nők is mint ahogy a férfiak különböző csoportokat alkotnak viselkedés, és életstílus választás szerint.

A Női csoportok

- Lányok, akik nem hisznek magukban (Lsd. Csak egy lány vagyok)

- Lányok, akik úgy tesznek, mintha magabiztosak lennének, de a kemény külső alatt, ugyan olyanok mint az önbizalom nélküli lányok (Teknősök)

- Lányok, akik tényleg magabiztosak, magukat magasabbra tartják mint a férfiakat (Diadalmat hozók)

- Lányok , akik magabiztosak, utálják a férfiakat (feministák = leszbikusok)

- Lányok, akik a szerelmet keresik (Szerelmetlenek)

- Lányok, akik a szerelmet keresik, minden este másnál (Nőcskék)

- Lányok apakomplexussal

- Lányok, akik mindig női társaságban vannak, és bármilyen helyzetben képesek Húú-zással hangot adni örömüknek (Húú Lányok)

 

Öltözz Ki!

dorko. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szovegkonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr742693298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása